دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری کنفرانس »
1397/02/08
آخرین مهلت ثبت نام »
1397/02/08
آخرین مهلت ویرایش مقالات »
1397/02/08
آخرین مهلت واریز هزینه ها »
1397/02/08
آخرین مهلت ارسال مقالات »
1397/02/08
دبیرخانه کنفرانس

 

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی

مدیریت، حسابداری، بانکداری و

اقتصاد در افق ایران 1404 

 

آدرس دبیرخانه :

خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ شهرک آزادگان؛ بولوار پایداری؛ پایداری 7؛ قائمی 32؛ ساختمان شماره 1؛ واحد سوم غربی

 

تلفن دبیرخانه :

05138211905

(ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

 

تلفن همراه دبیرخانه :

09354676005

(برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

 

ایمیل دبیرخانه : 

 info@mabeconf.ir

 

 

 

پوستر همایش
Poster
اخبار سایت
اطلاعیه پایانی

اطلاعیه پایانی

پژوهشگر گرامی با توجه به ارسال تمامی گواهی ها به آدرس مندرج در پنل کاربری همه نویسندگان مسئول مقالات و گذشت 15 روز از ارسال مدارک، چنانچه بسته پستی شما به دستتان نرسیده است حداکثر تا تاریخ یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1397 فرصت دارید مراتب را به دبیرخانه همایش اطلاع دهید و شماره پیگیری پستی خود را دریافت نمائید.
ضمنا با توجه به تفاهم نامه این کنفرانس با سیویلیکا (مرجع کنفرانسهای معتبر کشور) مجموعه مقالات پذیرش شده در همایش به این مرکز ارسال گردید.با توجه به حجم زیاد همایش های در حال برگزاری در کشور ممکن است نمایه سازی مقالات شما بین 2 تا 4 ماه به طول بینجامد لذا پس از مدت فوق جهت هرگونه پیگیری با به خاطر داشتن نام دقیق این همایش و تاریخ برگزاری آن (روی سی دی و مدرک اصلی درج شده است) می توانید مراتب را از طریق شماره تلفن های سیویلیکا پیگیری نمائید.
۸۸۰۰۸۰۴۴ ، ۸۸۳۳۵۴۵۰ ، ۸۸۳۳۵۴۵۱ ، ۸۸۳۳۵۴۵۲  (پیش شماره 021)

توجه فرمائید که با توجه به پایان همایش و تعطیلی دبیرخانه امکان پاسخگویی به تماس هایی که پس از تاریخ 30 اردیبهشت ماه 1397  برای هرگونه خدمات با دبیرخانه یا عوامل اجرائی گرفته شود میسر نمی باشدو هیچگونه مسئولیتی متوجه دبیرخانه همایش نخواهد بود.

 


با نهایت سپاس و احترام
دبیرخانه رسمی نخستین کنفرانس مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404

1397/02/29 اطلاعات بیشتر ...

ارسال مدارک و گواهی مقالات برای نویسندگان مسئول

به استحضار کلیه نویسندگان محترم مقالات میرساند، امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه 1397؛ کلیه مدارک و گواهی مقالات شما تحویل شرکت محترم پست شده و به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد.

 

لازم به توضیح است ارسال مدارک بصورت پست پیشتاز انجام شده و با توجه به دوری یا نزدیکی شهر خود از مقدس مشهد، بین یک تا سه روز آینده منتظر بسته های پستی خود باشید.

1397/02/15 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه پایان همایش

به اطلاع کلیه پژوهشگران، اساتید و نویسندگان محترم میرساند که "نخستین کنفرانس مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404" به همت و تلاش متخصصین این حوزه و توسط مسئولین "دانش بنیان کمرآوش" و با یاری خداوند و استقبال بی نظیر پژوهشگران این عرصه با موفقیت برگزار شد.

ضمن تشکر از کلیه پژوهشگران ، داوران ،اساتید برجسته،خبرنگارانی که پوشش خبری کنفرانس را بر عهده داشتند و دیگر تلاشگران که ما را در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت کردند، امید است این همکاری همچنان پایداربماند.

بیانیه پایانی و گزارش همایش متعاقبا از طریق وب سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین طبق اعلان قبلی تمامی نویسندگانی که بصورت غیرحضوری ثبت نام داشته اند،مدارک آنان به همراه یک نسخه سی دی از مقالات منتخب همایش حداکثر پس از 7 روز کاری از تاریخ پایان همایش (تا پایان وقت اداری پنجشنبه 1397/02/13) از طریق پست پیشتاز برای آنان ارسال خواهد شد. گزارش ارسال مدارک متعاقبا از طریق وبسایت اطلاع رسانی می شود لذا با نهایت سپاس از صبر و شکیبایی شما پژوهشگران ارجمند خواهشمندیم تا پس از تاریخ ذکر شده از تماس های غیر ضروری با دبیرخانه همایش و عوامل اجرایی آن پرهیز نمائید.



1397/02/09 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه مهم

 

طبق جلسه نهایی کارگروه اجرایی کنفرانس که در تاریخ پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه برگزار گردید مقرر شد تا موارد زیر از طریق وبسایت کنفرانس به اطلاع پژوهشگران شرکت کننده بخش فارسی همایش برسد.

ثبت نام کنندگان در همایش حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت ،جهت رفع مشکل با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند:

1. آدرس دقیق مکان برگزاری همایش و برنامه زمان بندی مراسم به صورت ایمیل و پیامک و در قسمت پیام های کاربران در پنل کاربری آنان برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال شده است.

2. شرکت کنندگان حضوری فقط تا پایات ساعت 13 جمعه 7 اردیبهشت و شرکت کنندگان غیر حضوری فقط تا پایان وقت اداری روز کنفرانس یعنی شنبه 8 اردیبهشت مهلت دارند ثبت خدمات نموده و هزینه شرکت در کنفرانس را پرداخت نمایند. پس از تاریخ تعیین شده دبیرخانه مسئولیتی در قبال پذیرش و صدور گواهی شما نخواهد داشت.

3. ثبت فیش پرداختی در پنل کاربری ثبت نام کنندگان برای کسانیکه بصورت واریز نقدی یا کارت به کارت وجهی را پرداخت کرده اند، الزامیست.شرکت کنندگانی که بصورت آنلاین اقدام به پرداخت کرده اند نیازی به ارائه کد پیگیری یا ارسال تصویر پرداخت نمیباشد.

4.گواهی و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس شرکت کنندگان حضوری در پایان همایش به آنان اعطا می شود.

5. مطابق تصمیم کارگروه اجرائی گواهی و لوح فشرده مجموعه مقالات شرکت کنندگان غیر حضوری یا کسانی که به هر دلیلی در امکان شرکت در همایش را نداشته اند حداکثر طی 7 روز کاری تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از طریق پست پیشتاز به آدرس مندرج در پنل کاربری آنان ارسال می گردد.لذا خواهشمندیم با صبر و شکیبایی تا پایان تاریخ یاد شده از هرگونه تماس غیر ضروری با دبیرخانه همایش مگر در مواردی که مشکل خاصی وجود داشته باشد خودداری نمایید.پس از ارسال مدارک نیز اطلاعیه ای در این خصوص در وب سایت همایش قرار خواهد گرفت.



با نهایت احترام و سپاس
دبیرخانه رسمی کنفرانس مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404

1397/02/07 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع کلیه پژوهشگران محترم میرساند؛ با توجه به اتمام ثبت نام حضوری، آن دسته از پژوهشگران محترم که ثبت نام حضوری داشته اند، زمان و مکان دقیق برگزاری کنفرانس برای ایشان از طریق ایمیل ارسال شده است.

 

لازم به توضیح است ثبت نام غیر حضوری بلامانع است و تفاوتی بین گواهی ثبت نام کنندگان حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

 

 

1397/02/06 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محترمی که مقالات آنها مورد تایید دبیرخانه کنفرانس قرار گرفته است، هر چه زودتر نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید تا در ساعات پایانی به ترافیک و مشکل برخورد نکنند.

لازم به توضیح است، این تاریخ در هیچ صورت تمدید نخواهد شد.

 

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: شنبه هشتم اردیبهشت ماه

 

آخرین مهلت ثبت نام: شنبه هشتم اردیبهشت ماه

 

برگزاری کنفرانس: شنبه هشتم اردیبهشت ماه

 

 

 

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم اجرایی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" مقرر گردید، 3 مقاله برترانتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی مجله، در مجله ذکر شده چاپ گردد.

مقاله-مدیریت

 

1397/02/04 اطلاعات بیشتر ...

با توجه به استقبال گسترده و درخواست مکرر شما پژوهشگران محترم و براساس مصوبه شورای پژوهش کنفرانس، تاریخ برگزاری کنفرانس از 5 اردیبهشت ماه به شنبه 8 اردیبهشت ماه تغییر یافت.

 

لذا کلیه پژوهشگران محترمی که تاکنون موفق به ارسال مقاله یا ثبت نام نشده اند می توانند، ثبت نام خود را تا روز شنبه  نهایی کنند. 

 

 

 
آخرین مهلت ارسال مقاله: 8 اردیبهشت ماه 97
 
آخرین مهلت ثبت نام: 8 اردیبهشت ماه 97 
 
تاریخ برگزاری کنفرانس: 8 اردیبهشت ماه 97
 
 
 

1397/02/02 اطلاعات بیشتر ...

شعبان ماه عیدها و عید ماه‏هاست .

حلول ماه مبارک شعبان المعظم ماه پیامبر اعظم(ص)

ماه عشق و رحمت خداوندی و اعیاد خجسته شعبانیه

بر تلاشگران عرصه علم و دانش مبارک باد.

 

Shaban (1)

1397/01/30 اطلاعات بیشتر ...

ثبت نام کنندگان در کنفرانس حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات خود با اطلاعات ذیل، جهت رفع مشکل با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند:

 

 

1. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.

 

2. در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایید، لازم به توضیح است پس از تاریخ تعیین شده دبیرخانه مسئولیتی نخواهد داشت.  توجه  داشته  باشید درج آدرس دقیق پستی، کد پستی و گیرنده الزامیست و در صورت بروز هرگونه مشکل، دبیرخانه مسئولیتی ندارد.

 

3. ثبت فیش پرداختی در پنل کاربری ثبت نام کنندگان برای کسانیکه بصورت واریز نقدی یا کارت به کارت وجه را پرداخت کرده اند، الزامیست.

 

4. نویسندگانی که نیاز به گواهی موقت (پیش از موعد) دارند، می توانند از پنل کاربری خود و از منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" و گزینه "گواهی موقت" گواهی موقت خود را دریافت کنند.

 

5. برای ارتباط سریع و مستقیم با دبیرخانه می توانید با شماره  09354676005 ارتباط برقرار کنید.

 

 

1397/01/30 اطلاعات بیشتر ...

از کلیه پژوهشگران عزیز تقاضا دارد در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام، مقاله شما خارج از اعتبار محسوب شده و از اولویت خارج خواهد شد، لذا از پژوهشگران عزیزی که مقاله آنان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته تقاضا دارد از پنل کاربری خود و از منو "ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها" نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام نمایند.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 09354676005 با دبیرخانه ارتباط برقرار کنید.

1397/01/28 اطلاعات بیشتر ...

انتشار کلیه مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

 

1397/01/26 اطلاعات بیشتر ...

توافق دبیرخانه و شبکه مترجمین اشراق جهت ترجمه و انتشار مقالات برتر در مجلات ISI

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان و نویسندگان محترم مقالات می رساند، طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه کنفرانس و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند.

 

همچنین بر اساس این توافق نامه 3 مقاله برتر کنفرانس در هر محور با همکاری شبکه مترجمین اشراق در مجلات معتبر بین المللی و مورد تایید وزارت علوم؛ منتشر خواهد شد.

 

 

1397/01/26 اطلاعات بیشتر ...

fa2ed45b460a8db7b8918ee6f9ad9bc2

 

با توجه به استقبال بی نظیر شما پژوهشگران محترم، به اطلاع میرساند از تاریخ انتشار این پیام " شنبه؛ 18 فروردین ماه 1397" امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد و شما پژوهشگران عزیز می توانید در صورت پذیرش مقاله خود فقط به صورت غیر حضوری ثبت نام کنید.

بدیهی است از ثبت خدمات حضوری بعد از این تاریخ اجتناب شود.

 

به استحضار کلیه پژوهشگران و نویسندگان میرساند که تفاوتی بین گواهی صادره به صورت حضوری و یا غیر حضوری وجود نخواهد داشت.

 

 

 

 

1397/01/18 اطلاعات بیشتر ...

 

با توجه به حجم درخواست ها جهت صدور گواهی زود هنگام از طرف پژوهشگران، به اطلاع میرساند با توجه به تمهیدات انجام شده امکان صدور گواهی زودهنگام (خارج از نوبت داوری) بصورت آنلاین فراهم شد.

پژوهشگران عزیزی که به هر علت به گواهی موقت احتیاج دارند، می توانند پس از اطمینان از پذیرش مقاله خود و پرداخت هزینه ثبت نام، گواهی موقت مقاله مورد نظر را از پنل کاربری خود و از منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" و گزینه "گواهی موقت" همانند تصویر ذیل بصورت فایل PDF دریافت نمایند.

 

Untitled

 

 

1396/12/25 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند که تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

گواهی شرکت کنندگان غیرحضوری از طریق پست پیشتاز، برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

1396/12/20 اطلاعات بیشتر ...

 

ثبت نام کنندگان در کنفرانس حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات خود با اطلاعات ذیل، جهت رفع مشکل با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند:

 

 

1. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.

2. در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایید، لازم به توضیح است پس از تاریخ تعیین شده دبیرخانه مسئولیتی نخواهد داشت.  توجه  داشته  باشید درج آدرس دقیق پستی، کد پستی و گیرنده الزامیست و در صورت بروز هرگونه مشکل، دبیرخانه مسئولیتی ندارد.

3. ثبت فیش پرداختی در پنل کاربری ثبت نام کنندگان برای کسانیکه بصورت واریز نقدی یا کارت به کارت وجه را پرداخت کرده اند، الزامیست.

4. نویسندگانی که نیاز به گواهی موقت (پیش از موعد) دارند، با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند تا در کمتر از 48 ساعت گواهی برای ایشان صادر و تحویل گردد.

 

1396/12/15 اطلاعات بیشتر ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

- علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.

 

1396/12/11 اطلاعات بیشتر ...

برقرای ارتباط درگاه آنلاین بانکی

پژوهشگران گرامی مشکل برقراری ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین رفع گردید و از این پس میتوانید هزینه های شرکت در همایش را به صورت آنلاین و با استفاده از پنل کاربری خود انجام دهید.برای راهنمایی در زمینه ارسال مقالات اینجا کلیک کنید.

1396/12/11 اطلاعات بیشتر ...

قطع موقت ارتباط درگاه پرداخت آنلاین

با توجه به اختلالات پیش آمده از سوی درگاه بانک و پرداخت آنلاین از تاریخ 7 اسفند 96 و قطع ارتباط تا 2 یا 3 روز آینده لذا پس از تایید مقالات شما عزیزان از سوی داوران همایش جهت پرداخت هزینه ها تا اطلاع ثانوی به صورت کارت به کارت اقدام نمائید.جهت اطلاع از شماره حساب یا کارت واریزی به اینجا مراجعه نمایید.پس از واریز هزینه ها نیز تصویر فیش واریز را از طریق پنل کاربری خود گزینه ارسال فیش ارسال تا پس از تایید از سوی دبیرخانه بتوانید گواهی موقت خود را دریافت نمایید.
با تشکر-دبیرخانه همایش

1396/12/07 اطلاعات بیشتر ...

تغییر زمان برگزاری کنفرانس

با توجه به استقبال گسترده پژوهشگران محترم و طبق جلسه ای که در تاریخ 1396/12/05در محل دبیرخانه رسمی همایش با حضور ریاست کنفرانس، دبیر علمی، سرگروه اعضای پنل های داوری مقالات ودبیر اجرایی برگزار شد، مقرر گردید تاریخ برگزاری کنفرانس از هشتم اسفندماه 1396  به پنجم اردیبهشت ماه 1397 انتقال یابد.

لذا کلیه پژوهشگران محترم می توانند مقالات علمی خود را حداکثر تا تاریخ سوم اردیبهشت ماه 1397 از طریق پنل کاربری خود به دبیرخانه نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 ارسال نمایند.  


نکات مهم و ضروری:

*کسانی که تا قبل از تاریخ تمدید نیازبه گواهی زودهنگام دارند پس از واریز هزینه ها می توانند از طریق ارسال پیام به تلگرام دبیرخانه همایش حداکثر ظرف 48 ساعت گواهی زودهنگام خود را دریافت کنند.گواهی اصلی 10 روز پس از پایان تاریخ همایش برای شما ارسال می گردد.
* برای ارسال مقالات از فرمت ارائه شده در سایت کنفرانس استفاده شود. (مقالاتی که فرمت آنان مطابق آنچه در سایت همایش درج شده است ارائه نشده باشد.ریجکت خواهد شد.برای دانلود آن می توانید اینجا کلیک کنید )
*در روزهای پایانی با توجه به ظرفیت محدود پذیرش شرکت کنندگان به صورت حضوری، امکان شرکت در همایش وجود نخواهد داشت لذا سعی کنید مقالات خود را پیش از تاریخ ذکر شده ارسال نمایید تا در صورتی که مقاله شما به صورت شفاهی یا پوستر پذیرفته می شود امکان حضور در همایش برای شما فراهم گردد.

 

 

*فقط افرادی می توانند گواهی ارائه مقاله،سی دی مجموعه مقالات را دریافت کنند که هزینه شرکت در کنفرانس را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری پرداخت کرده باشند.

*هیچ تفاوتی در گواهی صادره برای کسانی که مقاله آنان به صورت شفاهی،پوستر و چاپ در مجموعه مقالات توسط داوران پذیرش و تایید شده است وجود ندارد.

 

1396/12/07 اطلاعات بیشتر ...

 

به استحضار شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس میرساند؛ با توجه به همسو بودن محورهای کنفرانس با مسائل روز جامعه در ابعاد ملی و بین المللی و همچنین گستردگی عملکرد این کنفرانس در سطح بین المللی و البته حمایت اساتید و شخصیت های برجسته علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد؛ بسیاری از مراکز و شرکت های علمی، تحقیقاتی و اداری کشور نیز از این کنفرانس حمایت خود را اعلام داشته اند.

 

 

 

1396/11/26 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع می رساند با تمهیدات اندیشیده شده توسط دبیر خانه اجرایی کنفرانس، جهت رفاه حال کلیه عزیزان و به خصوص آن دسته از افرادی که امکان حضور در کنفرانس را ندارند؛ دبیرخانه اجرایی بسته ایشان را 10 روز پس از برگزاری به همراه کتاب الکترونیک مجموعه مقالات، گواهی مقالات و ... به صورت رایگان به آدرسی که در هنگام ثبت نام درج شده است از طریق پست پیشتاز ارسال می نماید.

 

لذا خواهشمند است شرکت کنندگان در هنگام ثبت نام در تکمیل نمودن اطلاعات مربوطه دقت نمایند.

 

 

1396/11/26 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع میرساند، در پی توافق دبیرخانه کنفرانس با چند مجله علمی-پژوهشی داخلی و یک ژورنال معتبر ISI بین المللی؛ 3 مقاله برتر این کنفرانس با هماهنگی نویسندگان در این مجلات به چاپ خواهد رسید.لازم به توضیح است چاپ مقالات برتر در این مجلات هیچ هزینه ای نخواهد داشت و فقط بر اساس اعتبار و کیفیت مقاله، ترتیب اثر داده خواهد شد.

 

 

1396/11/22 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

a914a87ea9bca6e60fbb0c66ee3a91f3r

1396/11/22 اطلاعات بیشتر ...

 

جلسه هماهنگی اعضای شورای راهبردی کنفرانس در تاریخ چهارشنبه 1396/11/18 جهت آخرین هماهنگی ها در محل دبیرخانه برگزار شد و طی آن برنامه زمان بندی در خصوص مکان حضور پژوهشگران و اعضای هیئت علمی و مهمانان همایش، نشست های تخصصی حین برگزاری همایش، پنل های علمی و نحوه مشارکت پژوهشگران ارجمند تبادل نظر گردید. جلسه بعدی اعضای شورای راهبردی همایش روز چهارشنبه مورخ 1396/11/25 برگزار خواهد شد و طی آن اعضای کمیته ی اجرایی موظف خواهند بود تا تاریخ ذکر شده گزارش عملی از فعالیت های خود ارائه دهند.

 

1396/11/18 اطلاعات بیشتر ...

 

 مقاله-مدیریت

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم اجرایی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" مقرر گردید،   3 مقاله برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی مجله، در مجله ذکر شده چاپ گردد.

 

 

1396/11/18 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند که تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

1396/11/16 اطلاعات بیشتر ...

 

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به کنفرانس، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری تصویب و به دبیرخانه کنفرانس ابلاغ شده است.

لذا از کلیه اساتید، پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و کارشناسی ارشد و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری هستند دعوت می شود تا در سامانه داوران ثبت نام کرده و رزمه خود را ارسال نمایند.

1396/11/15 اطلاعات بیشتر ...

 

باعنایت به حضور اساتید برجسته وارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور در حفظ اصالت مقالات، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در  تهیه و تدوین مقالات پژوهشگران محترم الزامی می باشد.

1396/11/15 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع شرکت کنندگان در این کنفرانس می رساند مزایای شرکت در کنفرانس به شرح زیر اعلام شد:

 

1-نمایه شدن تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) طبق تفاهم نامه بعمل آمده.

2-امکان شرکت در پنل های کنفرانس برای شرکت کنندگان حضوری.

 

3-چاپ 3 مقاله برتر همایش به انتخاب داوران در نشریات بین المللی و اپن اکسس.

 

4-صدور گواهی موقت در صورت پذیرش مقاله به صورت آنلاین.

5- دریافت گواهی نامه نهایی دارای هولوگرام اختصاصی.

6- تخفیف در هزینه برای ارسال بیش از 1 مقاله پذیرفته شده.

7-پست پیشتاز گواهی ها به همراه سی دی مجموعه مقالات همایش به آدرس نویسنده مسئول حداکثر یک هفته پس از پایان همایش.


 

1396/11/11 اطلاعات بیشتر ...

با نام و یاد خدا

 

نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 در تاریخ 8 اسفندماه 1396 برگزار خواهد شد.این کنفرانس با هدف توسعه علوم مختلف مدیریتی، بانکداری، حسابداری و اقتصاد در گسترش واشاعه تفکر توسعه پایدار چشم انداز ایران 1404 به عنوان خط فکری مبتنی بر توسعه محوری در میان دانشمندان و دانش پژوهان را دارد.در امتداد مسیر طولانی و رسالت بزرگ این همایش سعی خواهد شد هرساله با جذب اعضای کمیته علمی جدید از سایر کشورهای جهان بر اعتبار علمی آن افزوده شود و در پایان هر دوره دوره برگذاری، توصیه نامه هایی از سوی اعضای هیئت علمی به منظور جهت گیری تحقیقات سالانه دانشمندان و فرهیختگان برای ارائه مقالات علمی با کیفیت و همگام با مسائل روز توسعه پایدارایران وجهان برای شماره های بعدی کنفرانس دریافت شود و در پایان به صورت خط مشی سالانه و به صورت رسمی در پایگاه رسانه ای همایش ارائه شود.

پژوهشگران محترم می توانند مقالات خود را از طریق این وبسایت برای دبیرخانه ارسال نمایند.


در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و برسی پژوهشها و دستاوردهای علمی خود توسط اعضای محترم کمیته علمی این همایش انتخاب کرده اید سپاسگذارم.

 

 

دبیر علمی همایش

 

1396/11/11 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای کنفرانس

     

    مدیریت (تمامی گرایش ها)/ حسابداری و حسابرسی (تمامی گرایش ها)/ اقتصاد (تمامی گرایش ها)/ 

     

    ریاضی و آمار (تمامی گرایش ها)/ بازرگانی و بازاریابی (تمامی گرایش ها)/  حقوق (تمامی گرایش ها)/ 

     

    کامپیوتر (تمامی گرایش ها)/نرم افزار و آی تی (تمامی گرایش ها)/بانکداری و علوم بانکی (تمامی گرایش ها)/

     

    تجارت و بورس / برنامه ریزی اقتصادی / برنامه ریزی و مدیریت / اقتصاد مقاومتی / مالیات و ارزش افزوده

     

     

    ارتباط با دبیرخانه کنفرانس

     

    دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی مدیریت،

    حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 

     

    آدرس دبیرخانه :

    خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ شهرک آزادگان؛ بولوار پایداری؛ پایداری 7؛ قائمی 32؛ ساختمان شماره 1؛ واحد سوم غربی

     

    تلفن دبیرخانه :

    05138211905

    (ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

     

    تلفن همراه دبیرخانه :

    09354676005

    (برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

     

    ایمیل دبیرخانه : 

     info@mabeconf.ir

     

     

     

    تاریخ های مهم کنفرانس

     

     تاریخ برگزاری کنفرانس: 8 اسفندماه 1396

    مهلت ثبت نام کاربر: 7 اسفندماه 1396

    مهلت ثبت خدمات: 7 اسفندماه 1396

    مهلت پرداخت هزینه: 7 اسفندماه 1396

    مهلت ارسال مقالات: 6 اسفندماه 1396

     

      

    امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    21
    بازدید دیروز :
    21
    بازدید کل :
    19172
    برگزار کنندگان همایش
    قاین
    حامیان علمی همایش
    اقتصاد سیویلیکا اقتصاد 3 مدیریت حسابداری مدیریت 1 مدیریت 2 بانکداری تهران مدیریت3 قاین بانک اقتصاد مقاومتی مدیریت 4 اقتصاد 4 بازرگانی حسابداری 1 بانکداری 2
    حامیان مالی همایش
    آسان همایش قاین