اطلاعیه مهم
1397/02/07

 

طبق جلسه نهایی کارگروه اجرایی کنفرانس که در تاریخ پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه برگزار گردید مقرر شد تا موارد زیر از طریق وبسایت کنفرانس به اطلاع پژوهشگران شرکت کننده بخش فارسی همایش برسد.

ثبت نام کنندگان در همایش حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت ،جهت رفع مشکل با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند:

1. آدرس دقیق مکان برگزاری همایش و برنامه زمان بندی مراسم به صورت ایمیل و پیامک و در قسمت پیام های کاربران در پنل کاربری آنان برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال شده است.

2. شرکت کنندگان حضوری فقط تا پایات ساعت 13 جمعه 7 اردیبهشت و شرکت کنندگان غیر حضوری فقط تا پایان وقت اداری روز کنفرانس یعنی شنبه 8 اردیبهشت مهلت دارند ثبت خدمات نموده و هزینه شرکت در کنفرانس را پرداخت نمایند. پس از تاریخ تعیین شده دبیرخانه مسئولیتی در قبال پذیرش و صدور گواهی شما نخواهد داشت.

3. ثبت فیش پرداختی در پنل کاربری ثبت نام کنندگان برای کسانیکه بصورت واریز نقدی یا کارت به کارت وجهی را پرداخت کرده اند، الزامیست.شرکت کنندگانی که بصورت آنلاین اقدام به پرداخت کرده اند نیازی به ارائه کد پیگیری یا ارسال تصویر پرداخت نمیباشد.

4.گواهی و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس شرکت کنندگان حضوری در پایان همایش به آنان اعطا می شود.

5. مطابق تصمیم کارگروه اجرائی گواهی و لوح فشرده مجموعه مقالات شرکت کنندگان غیر حضوری یا کسانی که به هر دلیلی در امکان شرکت در همایش را نداشته اند حداکثر طی 7 روز کاری تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از طریق پست پیشتاز به آدرس مندرج در پنل کاربری آنان ارسال می گردد.لذا خواهشمندیم با صبر و شکیبایی تا پایان تاریخ یاد شده از هرگونه تماس غیر ضروری با دبیرخانه همایش مگر در مواردی که مشکل خاصی وجود داشته باشد خودداری نمایید.پس از ارسال مدارک نیز اطلاعیه ای در این خصوص در وب سایت همایش قرار خواهد گرفت.



با نهایت احترام و سپاس
دبیرخانه رسمی کنفرانس مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404