دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری کنفرانس »
1397/02/08
آخرین مهلت ثبت نام »
1397/02/08
آخرین مهلت ویرایش مقالات »
1397/02/08
آخرین مهلت واریز هزینه ها »
1397/02/08
آخرین مهلت ارسال مقالات »
1397/02/08
دبیرخانه کنفرانس

 

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی

مدیریت، حسابداری، بانکداری و

اقتصاد در افق ایران 1404 

 

آدرس دبیرخانه :

خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ شهرک آزادگان؛ بولوار پایداری؛ پایداری 7؛ قائمی 32؛ ساختمان شماره 1؛ واحد سوم غربی

 

تلفن دبیرخانه :

05138211905

(ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

 

تلفن همراه دبیرخانه :

09354676005

(برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

 

ایمیل دبیرخانه : 

 info@mabeconf.ir

 

 

 

پوستر همایش
Poster
تعرفه های ثبت نام در کنفرانس

 

تعرفه یا هزینه های ثبت نام بشرح ذیل می باشد: (همه مبالغ به ریال ثبت شده است.)

 

ردیف نوع ثبت نام قیمت (ریال)
1 دانشجویی (غیرحضوری) 1.300.000
2 دانشجویی (حضوری) 2.500.000
3 اساتید و اعضای هیات علمی (غیر حضوری) 1.500.000
4 اساتید و اعضای هیات علمی (حضوری) 3.000.000
5 کارمندان و آزاد (غیر حضوری) 1.500.000
6 کارمندان و آزاد (حضوری) 3.000.000
7 مقاله دوم و بیشتر 800.000
 8 گواهی دوم و بیشتر 200.000
 گواهی شرکت کمرآوش  350.000

 

نحوه واريز وجه ثبت نام:

 

ابتدا وارد سامانه کاربران خود شده و از منوی  "خدمات "  لیست خدمات مدنظر را انتخاب نمایید و در پایان ثبت خدمات را بزنید تا فاكتور شما صادر گردد.

 

پژوهشگران محترم مي تواند از راه هاي ذيل نسبت به واريز وجه خود اقدام نمايند:

1- پرداخت از طريق سايت كنفرانس و درگاه بانك متصل به اين سايت

2- مراجعه به يكي از شعب بانك ملت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

3- مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

4- مراجعه به اينترنت بانك شخصي و واريز بصورت اينترنتي

به اطلاع ميرساند پس از دريافت رسيد پرداخت در روش های 1 و 2 و 3 ، تصویر فیش خود را از طریق منوی "ارسال فیش" ارسال نمایید.

 

شماره حساب :    8234085267 بانک ملت به نام نوروزی-محمودی
شماره کارت: 8151-6587-3376-6104 بانک ملت به نام  نوروزی-محمودی

 

نكات مهم:

1) هیچ تفاوتی بین گواهی نامه های افرادی که غیر حضوری ثبت نام کرده اند و افرادی که حضوری ثبت نام کرده اند وجود ندارد و همه مدارک بعد از اتمام همایش از طریق پست برای افراد ارسال می گردد.

2) کلیه هزینه ها پس از اعلام نتیجه داوری و پذیرش مقاله دریافت می شود و برای ثبت نام در سایت و ارسال مقاله  نیاز به واریز هیچگونه هزینه ای نمی باشد.

3) افرادي كه مايل به داوري زودهنگام و دريافت گواهي قبل از برگزاري همايش دارند مي توانند درخواست خود را از طريق ايميل يا تلگرام به دبيرخانه ارسال كنند و در كمتر از 24 ساعت گواهي ايشان صادر خواهد شد.

 

 

خدمات دريافتي ثبت نام كنندگان:

- صدور و ارسال گواهی پذیرش و ارائه مقاله 
- ارسال لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
- ارسال متن كامل كليه مقالات پذيرفته شده به همراه پروپوزال همايش
- اختصاص کد ملی COI به تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس
- درج و نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در سایت سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی
- درج و نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایران داک) 
- چاپ مقالات برگزیده کنفرانس در ژورنال های پشتیبان کنفرانس
- درج شماره و هولوگرام امنیتی بر روی تمامی گواهینامه های صادره
- امکان داوری زود هنگام و ارسال گواهینامه موقت پذیرش مقاله قبل از برگزاری کنفرانس
- ارسال پستی (پیشتاز) مدارک شرکت کنندگان در کنفرانس